Облекло е един от основните нужди, че ние всички знаем, и дори са били научени като малки деца. Първа на човешки поколения скоро след храна инстинкт трябва да си помислил, на амбалаж с кожи или листа. Концепцията на подслон и храна на облекло, макар и основно, е видял голяма промяна в последните няколко века. Сега не би било много по-преувеличено, ако кажем, че е повече на разкриване от укриване! Шегата на страна, дрехите са износени повече за повишаване или красота, отколкото за защита.
Различните дрехи служат за различни цели. Има дрехи за различни поводи и на различни поводи в различни сезони, различни дрехи за различни възрасти, пол и поколения. Стилове на днес ги няма утре. Все повече и повече марки, идват в пазари, които имат собствена клиентела и лоялни. Марките, които имат свои собствени наводнения USP пазарите. Не по-рано от добре прилепнали дрехи вижда от хората питат за марка, която е по-да видим етикета.
Облекло етикет, като по този начин е идентичност, етикет за облекло. Марка или не марка има винаги маркер, за да се признае на обличане. Той винаги е персонализирали. Първоначално вместо на етикета дрехи, използвани за да бъде маркировка с пране мастило. Тогава името на компанията ще бъдат избродирани върху облеклото, тогава дойде идеята за поставяне на дрехи етикети. Той първоначално е предназначена за удобство на магазинерите да се отделят едно облекло компанията от други. Тъй като концепцията за мърчандайзинг промени облекло етикети, все още остава като марка за самоличност.
Няма коментари:
Публикуване на коментар