Ако някой в бизнеса с облекло, те трябва да се прави една много благородна работа. Това е така, защото облеклото е един от основните потребности на живот. Облекло днес е далеч от основната. Концепцията на облекло, както е защо да се носят дрехи се е променила драстично.
-Рано, когато дрехите са били носени повече за защита, сега те се носят повече за външния вид, отколкото за защита. Той има повече от естетическа стойност от помощната програма стойност. За този въпрос всички основни нужди са сега повече за естетика, отколкото комунални услуги, храна и подслон. Конкуренция във всички три от тях е врата до врата отношение на марка. Сега това, което ядеш, да се носят и къде живеете говори много за това кой сте.
Освен от мотика изглежда къщата си, където го намира е самоличността на вас, така и къщата си. Същото важи и храна, какво и от къде ядете, казва много за това какъв вид храна е и какъв човек сте. Така и какъв вид на дрехите, които носят, от където те са, казва много за дрехи и лицето, на което са. Марки на дрехи са нека известни повече в буквалния форма от етикети на дрехи. Те са на идентификационните знаци на собствена модна линия дрехи.
Няма коментари:
Публикуване на коментар